dilluns, 28 de març del 2011

HOTEL ADOR


¿També l'haurà fet Sa Majestat?

9 comentaris:

Anònim ha dit...

la questió és criticar al pobre alcalde, si fa perquè fa i si no fera res, imagineu-se. Ja vorem que farien estos de gent d'ador si entraren....

si guanya juanvi, per lo menos tindrem una cooperativa nova de taronja a ador, i molta gent del poble parada tindria opció a faena. Jo per lo menos se que seria una de les primeres en entrar...

Anònim ha dit...

Si

Anònim ha dit...

ui, em pensava que era el que vol construir a la plaça????

Anònim ha dit...

Jo no es que critique les coses que fa Juanvi, però com tu has dit: series una de les primeres en entrar (o siga a dit?), no és el que fa és com ho fa.
Tu dones per entes que tindries faena segura en la cope, jo, tanmateix no ho tinc tan clar, i treballar voldria.
Que he de fer per entrar alli? meu pots dir?
Votar-li... fer-li un favor... vendre-li algo a bon preu...
no sé dismeu tu que estas tan segura per favor.

Anònim ha dit...

¿Una de les primeres en entrar? ¿Caray ja ho has aparaulat amb ell o què? ¿Tú també has venut el teu vot per un treball? Haver estudiat quan tocava i no estarieu en aquesta situació, quan les coses anaven bé segur que tú eres una de eixes que tancava la cuina els divendres de migdia i de sopars i dinars fins diumege a la nit, criticaves als funcionaris i et burlaves d'ells.
Ara dius que tenen que pagar-te la subvenció de desocupació perquè tenen feina assegurada. No mereixeu ni que vos miren a la cara, colla de venuts, jo soc funcionari titular de carrera, i sé el que és guanyar-se la feina sense necessitat d' anar demanant-la com si de llimosna fora. Abans fardaveu, ara calleu i critiqueu, venuts i hipòcrites.
Per cert, una cosa és un magatzem de taronges, i l'altra una COOPERATIVA, és a dir una institució pràcticament política, crec que Juanvi això no t'ha ha explicat...

Anònim ha dit...

Calla ,xica calla,hipocrita tu que no vals ni un rot de sapo.

Anònim ha dit...

Ara una cooperativa???? Ara que ja no hi ha taronges al terme???? Ignorants!!!!

Anònim ha dit...

que bo eres XE!! no havia caigut en aixo veus?
Serà una cooperativa de bungalows?

Anònim ha dit...

I en aquesta cooperativa tambe colocara als seus fills, que be, es molt sabut.Com si els altres no ens aguerem donat conter del que fa.